Pardavimai telefonu ir verslo vizitų organizavimas

Dirbame B2B pardavimų sektoriuje. Šią specializaciją pasirinkome neatsitiktinai – turime didžiausią patirtį bei veiksmingas strategijas, padedančias pasiekti sprendimus priimančius asmenis ir užtikrinti sėkmingą pardavimų procesą.

Pasirinkę pardavimų telefonu paslaugą, gausite visapusišką pardavimų proceso valdymą:

Paruošiamieji darbai

įsigilinimas į jūsų produktą ar paslaugą, pokalbio scenarijaus sudarymas.

Potencialių klientų kontaktų surinkimas

tikslinių įmonių atranka pagal jūsų kriterijus.

Duomenų bazės pildymas ir tvarkymas

visų kontaktų ir komunikacijos duomenų administravimas.

Šaltieji skambučiai

tiesioginis kreipimasis į sprendimus priimančius asmenis.

Pasiūlymų išsiuntimas

potencialiems bei susidomėjusiems klientams.

Pakartotiniai skambučiai („follow-up“)

ryšio palaikymas su potencialiais klientais.

Susitikimų su sprendimų priėmėjais derinimas.

tiesioginis kreipimasis į sprendimus priimančius asmenis.

Ryšio su klientais palaikymas ir konsultavimas

ilgalaikių santykių kūrimas su potencialiais klientais.

Contact Form Demo

Dirbdami su mumis, turėsite galimybę stebėti visą darbo procesą realiu laiku – duomenų bazė, kurioje vykdoma veikla, yra nuolat atnaujinama ir prieinama jums. Po kiekvieno skambučio pateikiama išsami informacija apie kliento statusą ir tolimesnius veiksmus.

Kodėl verta rinktis mus?

  • Išvengsite sudėtingo ir brangaus pardavimų komandos formavimo bei apmokymų.
  • Sutaupysite laiką ir išlaidas, nes dirbsite su patyrusiais pardavimų specialistais.
  • Užtikrinsite nuoseklų pardavimų procesą, padedantį pasiekti ilgalaikius rezultatus.

Mūsų tikslas – ne tik atlikti pardavimą, bet ir sukurti tvarius ryšius su klientais, padedančius jūsų verslui augti.

Mūsų atliekamų pardavimų principas

Kaip mes dirbame ir kokių vertybių laikomės
1

Išsiaiškiname potencialaus kliento poreikius

Pirmojo pokalbio metu su klientu visuomet išsiaiškiname jo poreikius, ar siūloma paslauga ar produktas apskritai yra naudinga bei reikalinga potencialiam klientui.

2

Sprendimo pateikimas

Išsiaiškinę kliento poreikius, galime jam pateikti individualų sprendimą, kuris palengvintų kliento kasdienį darbą.

3

Lojalaus kliento kūrimas

Atlikę pirmuosius du žingsnius,toliau palaikome šiltus ryšius su klientu, taip parodydami, kad kiekvienas klientas yra itin svarbus ir mūsų atstovaujamos įmonės interesai yra ilgalaikiai.

4

Veiksmo atlikimas

Išsiaiškinę, kad klientas turi siūlomos paslaugos, ar prekės poreikį, pateikę jam sprendimą bei užmezgę ryšį, pereiname į veiksmo atlikimą, kuris gali būti – poreikio sukūrimas, derybos, verslo vizito suorganizavimas ar sandorio užbaigimas.

5

Ryšio su klientu palaikymas

Galiausiai, net ir nepasisekus sandoriui, kliento nepaleidžiame ir karts nuo karto primename apie mūsų atstovaujamą įmonę, jos naujus pasiūlymus, papildyta prekių ar paslaugų asortimentą ir pan. Taip parodydami, kad tikrai rūpinamės potencialiais klientas ir viskas nesibaigia sudarius, arba nukėlus sandorį ateičiai.