Esame inovatyvus skambučių centras, kuris padeda verslams užmegzti ir palaikyti stiprius ryšius su klientais.

  • Mūsų misija – padėti įmonėms augti, optimizuoti jų procesus ir gerinti klientų patirtį.
  • Turime ilgametę patirtį įvairiuose sektoriuose, todėl mūsų komanda gali lanksčiai prisitaikyti prie Jūsų verslo poreikių.

Esame partneris, pasiruošęs užtikrinti, kad Jūsų verslo komunikacija su klientais būtų ne tik sėkminga, bet ir efektyvi bei maloni.

Tadas Jančauskas

Įmonės vadovas

Kodėl verta rinktis mus?

Platus paslaugų spektras

Siūlome platų paslaugų spektrą, todėl galime būti Jūsų visapusiška pagalba Jūsų verslui, padedanti efektyviai spręsti daugybę užduočių vienoje vietoje.

Asmeninis ir individualus dėmesys Jūsų projektui

Būdami nedidele įmone, galime skirti ypatingą dėmesį kiekvienam projektui ir užtikrinti, kad jūsų specifiniai poreikiai būtų pilnai įgyvendinti. Kiekvienas projektas mums yra svarbus, todėl užtikriname asmeninį bendravimą ir individualius sprendimus, pritaikytus būtent Jūsų verslui.

Laiko ir išteklių taupymas

Naudojantis mūsų paslaugomis, įmonės sumažina administracinius ir darbo užmokesčio kaštus, nes nereikia samdyti ir apmokyti didelės darbuotojų komandos.  Mes pasirūpiname visa personalo valdymo, apmokymo ir technologijų infrastruktūra, taip atlaisvindami laiką ir resursus Jūsų svarbiausioms verslo sritims.

Pažangi ir funkcionali įranga

Naudojame pažangią skambučių centro sistemą su plačiomis ataskaitų kūrimo galimybėmis, kurios suteikia išsamias įžvalgas . Taip pat mūsų partneriai gali įdiegti papildomus funkcionalumus pagal individualius poreikius, kad visi sprendimai būtų maksimaliai pritaikyti Jūsų verslui.

Klientų aptarnavimas 24/7

Mūsų skambučių centras dirba visą parą ir septynias dienas per savaitę, todėl jūsų klientai gali gauti pagalbą bet kuriuo metu, kai jiems jos prireikia. Toks aptarnavimo laikas užtikrina, kad nė vienas klientas neliks be atsako, nesvarbu, kada jis kreipiasi.

Klientai aptarnaujami lietuvių, anglų, rusų kalbomis

Tai užtikrina, kad kiekvienas klientas bus aptarnautas kalba, kurią geriausiai supranta.

Išskirtinis dėmesys darbo kokybei

Siekiant užtikrinti aukščiausią darbo kokybę, į projektų valdymą įtraukiame stiprią vadovų ir specialistų komandą. Kiekviename projekte dalyvauja direktorius, projektų vadovas, projekto lyderis (kokybės vertintojas) ir konsultantas, kurie glaudžiai bendradarbiauja, kad kiekvienas sprendimas būtų nuosekliai įgyvendintas.

Šis komandinis požiūris užtikrina, kad kiekvienas projekto aspektas būtų atidžiai stebimas ir darbo kokybė būtų nuolat vertinama. Toks atsakingas projektų valdymas užtikrina efektyvius rezultatus.

1

Direktorius

2

Projektų vadovas

3

Projekto lyderis

4

Konsultantai

Kokybiniai rodikliai:

Pateikiami standartiniai kokybiniai rodikliai, jie gali būti derinami individualiai pagal Jūsų poreikį:

SLA 80/20 (80 procentų skambučių atsakoma per pirmąsias 20 sekundžių)
ACR 80<(Pirmo skambučio metu aptarnaujama daugiau nei 80 procentų klientų)
SCR 90< (Daugiau nei devyniasdešimt procentų klientų išviso aptarnauta)

Užklausos raštu:

Momentiniai susirašinėjimai (Chat box) – Nedelsiant (įprastai atsakome greičiau nei per 2min.)
El. Paštas, soc tinklų užklausos – Pagal susitarimą su klientu (įprastai 1-8 val ar per 1d.d)

Kodėl sutaupysite naudojantis mūsų paslaugomis ?

  1. Nereikia ieškoti darbuotojų (pirkti darbuotojo paieškos skelbimo portaluose);
  2. Nereikia vykdyti darbuotojų atrankos bei pokalbių;
  3. Nereikia apmokyti įdarbinto darbuotojo;
  4. Nereikia prižiūrėti darbuotojo;
  5. Nereikia sekti darbuotojo rezultatų, juos analizuoti ir ieškoti efektyviausio darbo metodo;
  6. Nereikia investuoti į darbo vietos sukūrimą;
  7. Nereikia papildomo biuro ploto;
  8. Nereikia rūpintis darbų perskirstymu esant darbuotojo ligos ar atostogų atvejui;
  9. Esant veiklos sezoniškumui – nereikia surasto, apmokyto ir paruošto darbuotojo atleisti;
  10. Esant darbuotojo išėjimo iš darbo atvejui, nereikia kartoti 1-5 punktuose išdėstytų veiksmų.

Klientų atsiliepimai: